Direct pojišťovna představuje nové podmínky cestovního pojištění v případě onemocnění v souvislosti s Covidem.
Direct pojišťovna představuje nové podmínky cestovního pojištění v případě onemocnění v souvislosti s Covidem.
Pandemická situace stále přetrvává, lidé musí dodržovat nejrůznější opatření a nálada se moc nelepší. Nechcete sedět doma, ale chtěli byste vycestovat do zahraničí, na dovolenou, poznat svět? To přeci není nemožné!
Direct pojišťovna přichází s novým cestovním pojištěním, které je rozšířené a vylazené ohledně covid-19. Toto pojištění zahrnuje dvě rizika:Každý si přeje užít svoji dovolenou na plno a bez starostí. Sjednejte si nejrychleji cestovní pojištění on-line, které platí okamžitě. Pojištění můžete sjednat klidně až v den odjezdu přes mobil.
V základním balíčku najdete:
Co vše se může připojistit:
Všechny nové změny můžete najít v přehledných pojistných podmínkách Direct pojišťovny.
Stáhnout a přečíst si pojistné podmínky můžete na této stránce.
Co dělat, když potřebuji ošetření na dovolené?
V případě nesnází můžete volat na asistenční službu Direct pojišťovny – 291 291 291. Ta vám zkusí najít zdravotní zařízení, kde po vás nebudou chtít hotovost. Pokud to není možné, náklady se vyplatí zpětně až do výše zvoleného limitu. U Direct lze mít sjednaný i neomezený limit a neřešit cenu zdravotnické péče.
Vztahuje se cestovní pojištění na zásah horské služby či záchranářů?
Ano, v případě ohrožení zdraví nebo života bude zaplacena práce a zásah horské služby či záchranářů. Je dobré myslet na dostatečně vysoký limit u léčebných výloh.
Co mám dělat po svém návratu?
I v případě návratu můžete volat na asistenční službu Direct – 291 291 291. Pomůže vám vyřešit situaci, co nejrychleji. Bude k tomu potřebovat veškeré dokumenty, které budou popisovat, co se stalo (např. lékařská zpráva, účty za léky a ošetření). Při způsobení škody druhé osobě je vhodné zajistit si fotky, videa či kontakt na svědky.