Předpokládám, že eurolicenci máte zařízenou - to řeší myslím dopravní úřad. Za nás je nutné pojištění. Pro vozidla nad 3,5 tuny je to u kabotáže v Německu povinné.
A pokud chcete zařídit pojištění kabotáže, tak je k tomu nutné i pojištění pro mezinárodní dopravu, abych to mohl odhadnout, tak potřebuji ještě limit pro tu mezinárodní dopravu (alespoň 500 000 Kč).
Ta část za kabotáž bude asi tvořit větší podíl na celkovém pojistném, protože v Německu je jasně dané, že to musí být na limit 600 000 EUR na údálost a 1 200 000 EUR na rok.
Pro mezinárodní bude stačit méně. Pro tahače je obvyklý limit 5 - 10 000 000 Kč, čím menší vozidlo, tím méně.
Ta část kabotáže výjde na 2 vozidla cca 20 000 Kč, opravdu hodně záleží na tom limitu pro mezinárodní dopravu - to může být od 5 000 Kč do 20 000 Kč k tomu.